Cześć

Na początek przydałaby się notka powitalna.

Na imię mi Małgorzata. W wielkim świecie internetu można mnie znaleźć również jako Pannę Viviannę czy też po prostu Viv. Nie jest to mój pierwszy blog. Pierwszy pisałam jako nastolatka i gwarantuję Ci, że nie chciałbyś czytać moich rozmyśleń z tamtych lat. Ja sama nie chcę do nich wracać, nie ma się czym szczycić. Pocieszam się tylko tym, że wszyscy byliśmy podobni. Ostatni blog prowadziłam dość rzetelnie, ale miał być o czym innym, był o jeszcze czymś innym i gdzieś pogubiłam w tym wszystkim sens.

blank_eba705a6af3218e39be2dd99f925bef5

Bo jak coś jest o wszystkim, to tak na prawdę jest o niczym. Plan jest taki, że co wartościowsze teksty przeniosę, może coś odświeżę i poddam edycji, a z całą resztą się pożegnam.

No okey, ale o czym tak właściwie chcę pisać?

O moich sposobach na spędzanie wolnego czasu. Lubię podróże małe i duże, a że podróżuję wraz z rodziną, to miejsca wycieczek bywają różne, bo dla każdego atrakcyjne jest coś innego. Lubię też podzióbać sobie przy jakimś drobnym rękodziele, zapewne i o tym coś napiszę.

Nie ma co się rozmieniać na drobne. Zaczynamy. ;)

Skomentuj

