Album na pieczątki

Pamiętasz te książeczki PTTK w których można było zbierać pieczątki ze szlaków? Ja taką osobiście posiadam, choć bardzo mało w niej tych pieczątek. Głównie dlatego, że zapominałam ją brać na wyprawy… A zbieranie pieczątek to fajna sprawa. Wystarczy mały kajet w torebce i już po jakimś czasie można zebrać całkiem fajną kolekcję. Bo nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że pieczątki można zbierać praktycznie wszędzie w muzeach, latarniach morskich i, jak już wyżej wspomniałam, na szlakach… I o tyle o ile nie uśmiecha mi się kupowania książeczek spersonalizowanych pod konkretne atrakcje, a i zbieranie na pocztówkach też nie za bardzo ma sens (z niektórych pocztówek tusz prawie że spływa), postanowiłam stworzyć coś własnego. Lada dzień wyjeżdżamy po raz kolejny do Estonii, więc przygotowałam w środku kilka atrakcji dla moich dzieci, coby zająć im czas w podróży.

Kilka zdjęć poglądowych:

Książeczkę udostępniam od tak, korzystaj do woli. :)

Do pobrania stąd: Album na pieczątki (Jakby link nie działał nie krępuj się napisać!)

Wystarczy zszyć i gotowe. :)

Skomentuj

